måndag 28 mars 2011

Förändringar på sidan

Den uppmärksamma läsaren har säkert redan märkt detta men jag har gjort en del mindre förändringar på RCbuggy. Allt för att underlätta för dig som läsare! Här är förändringarna:

• RCbuggys kanaler: här hittar du mina andra kanaler där jag publicerar sådant som länkas till bloggen. På Youtube kommer jag fortsätta att lägga upp kortare filmer från olika tävlingar och träningar. Jag har också öppnat upp mitt fotoalbum. Än så länge finns där bara ett album där jag samlat 35 av de bästa RCbuggybilderna som jag tagit genom åren. Alla bilderna har någon gång varit publicerade här på bloggen. Lite längre fram hoppas jag kunna publicera lite fler fotografier från tävlingar som jag inte lägger upp här på bloggen.

• Etiketter: jag har fixat till mina etiketter och har nu färre ord. Gör det lättare att hitta.

• RCbuggy resurser: jag har också lagt till en ny länklista som jag kallar RCbuggy resurser. Här finns länkar till olika forum och nyhetssidor som kan vara av intresse för den som håller på med RCbuggy. Denna lista kommer att utökas efterhand som jag hittar nya sidor av intresse. Saknar du någon länk på listan så skicka ett mail eller meddelande till mig.

Mycket nöje!

Inga kommentarer: