måndag 17 oktober 2011

Grattis!

Ett stort grattis till Oskar och Otto som hamnade överst på prispallen i 2WD respektive 4WD under RM i Onslunda.

För egen del blev det inget race. Åkte till träningen i fredags och körde med min 2WD samt hämtade ut alla däcken, men när jag sen kom hem på kvällen kände jag att det inte skulle gå. Så jag fick avstå detta race för hälsans skull. Hade sett fram emot det grymt mycket. De fyra accen jag körde med 2WD, har inte kört 2WD på över två år, var de roligaste på länge. 2WD är verkligen min grej, vet inte varför jag varit borta från denna klass så länge. Hur som helst, nu sitter jag på åtta stycken bakdäck och fyra stycken framdäck som jag inte fick slita upp på RM. Kanske en god anledning att träna som en galning i vinter.

Nu är det bara att ladda inför nästa race på Indoor FRCK.

Inga kommentarer: