tisdag 7 juli 2009

Något gammalt, något nytt

Har nu äntligen fått lite tid att fixa till bloggen. Racekalendern är uppdaterad med Fredriks minne den 8 augusti. Skulle varit roligt att köra tävlingen med sitt speciella upplägg (speedway start) men resan från Skåne upp till Örebro är för lång. Satsar nu på att få möjlighet att köra RM i Trelleborg. Helst skulle jag vilja köra både 2WD och 4WD men står just nu utan fartreglage sedan det brann upp på NM. Om det bara blir en klass så kommer det bli 4WD. Fick definitivt mersmak för det på NM:et.

Sen är jag peppad på SCS i både Tomelilla den 29 augusti och i Sjöbo den 12 september. Sjöbo har definitivt en av mina favorit banor.

Sen kör danskarna en offroad cup - Offroad DRCMU - också och det hade varit enormt roligt att få komma över och köra ett race där. Kanske kan bli något på Midtjyllands RC-Arena den 5 september. Mer om deras tävlingar hittar man HÄR.

Jag har också lagt upp två nya bloggare i min lista. Markus RC Blog och Hottuna RC buggy. Roligt att det nu är så många som bloggar. Själv skall jag försöka vara lite flitigare på att uppdatera, men kan inget lova. Just nu går allt tid åt att vara hemma med barnen och förberedda flytten.

Inga kommentarer: