söndag 28 december 2008

Långt till sommaren

Är det fler än jag som tycker det känns långt till sommaren? Satt och tittade igenom fotografier från tävlingen i Trelleborg i somras och kom på mig själv att längta till utomhussäsongen. RCbuggy gör sig bäst på en slirig och studsig bana en riktigt varm sommardag. En sådan dag var det i Trelleborg i somras när de körde sin tävling Ladusvängen (Läs om tävlingen HÄR). För egen del gick det uselt på tävlingen men det var rolig körning. Återvände till banan några veckor senare och körde några accar. Kanske Sveriges mest spännande bana 2008. Här kommer några bilder som jag tog under dagen och som jag inte tidigare visat. Inga närgågna actionbilder precis men jag hoppas ni förstår min känsla.













2 kommentarer:

TommO sa...

Du är inte ensam, jag ser fram emot buggy-säsongen helt galet mycket..

Unknown sa...

Ja jösses vad man längtar till man kan börja köra ute igen!
Och förhoppningsvis kommer banan att se bättre ut än den gjort detta året.