onsdag 24 december 2008

God Jul och Gott Nytt År!

Nu har jag tagit jullov från racingen och bilen står och tar igen sig. Beräknar vara igång igen efter nyår för att då ladda till MSEC tävlingen i Eskilstuna. Det har varit ett riktigt spännande år med mycket racing och nya bekantskaper runt om på banorna i Sverige. Roligt att få tävla och träna på banor i Trelleborg, Sjöbo, Tomelilla, Örebro, Söderhamn och Falun. Det är nu många och givande banor som vi har i Sverige och det är bara att hoppas att vår motorsport fortsätter växa 2009. Mycket tid har så klart spenderats på min hemmabana vid MHF Skarpnäck – både utomhus och inomhus. RM på vår bana var en hit. 2009 kommer vi att hålla Nordiska Mästerskapen i 1:10 buggy och det kan bli hur bra som helst. Välkomna!

Titta in på RCbuggy i mellandagarna för att jag tar inte jullov från bloggandet utan kommer att lägga upp lite schyssta inlägg om bland annat raceåret 2009.

Jag önskar alla mina läsare en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År! Och så ses vi på buggybanorna 2009.

3 kommentarer:

Unknown sa...

God jul och gott nytt år på dig med.
Hoppas vi ses igen här nere i skåne till sommaren.

Mvh Jonas

Kris sa...

Race i Skåne är givet!

Wadde sa...

God Jul Och Gott Nytt År på dig med Kristofer!

//A.W.