tisdag 4 januari 2011

Länkat

Har idag fixat till lite bland länkarna och tagit bort några gamla och lagt till en ny. Den nya bloggen är "Pierre Ronnefalk:s R/C blogg", alltså David Ronnefalks pappa och mekaniker. Bra skriven blogg där man får en möjlighet att ta del av Davids fantastiska resultat från diverse internationella tävlingar. Roligt att Pierre bjuder på detta!

Sen har jag varit inne och läst en del på Team Kyosho Racing:s blogg. Också en intressant blogg, men den länkar jag inte eftersom det är en blogg från ett företag med lite för mycket reklam för min smak. Kyosho får så mycket reklam ändå. Många av inläggen där är upplagda av Pierre Ronnefalk eller Lasse Johansson, Mikael Johansson pappa och mekaniker.

Om du har en blogg får du gärna skicka länken till mig. Förutom att jag lägger upp den här på min blogg tycker jag det är roligt att läsa det mesta som skrivs om RCBuggy!

Inga kommentarer: