tisdag 23 februari 2010

Ny klubb

Nu äntligen har jag tagit mig samman och betalat in avgift för medlemskap i ny klubb. Efter en hel del funderingar fick det bli Staffanstorps Hobbysällskap. Trelleborgs Motorklubb känns kanske som det naturliga valet när man kör buggy men SHS är klubben jag alltid återvänder till. Det är nu tredje gången jag blir medlem där, första gången i slutet av 80-talet, andra gången i slutet av 90-talet och så nu i början av 10-talet. Det finns en vist mönster i detta.

För övrigt är det inga förändringar på fronten bilkörning. All tid går till jobbet och till familjen. Men målet är att komma igång igen till sommaren och då köra Syd Cupen Serien och kanske kan det bli en resa över till Danmark.

Och till sist, jag skall uppdatera denna blogg lite kontinuerligare (eller snarare, jag skall försöka göra det).

Inga kommentarer: