torsdag 1 januari 2009

9203 besökare

9203. Så många besökare på RCbuggy blev det år 2008. Tack för förtroendet! Superroligt att så många av er har hittat bloggen och att ni återvänder tillbaks. Inför 2009 har jag många nya idéer som ni kommer märka på bloggen efterhand. Redan idag publicerar jag ett inlägg om vägen in i miniracing, vilket jag också planerar att följa upp. Det finns många i Sverige som vill komma igång och köra och tävla el-buggy. Jag hoppas att mina inlägg kan hjälpa er en bit på vägen.

Jag kommer att fortsätta rapportera om min egen utövning av miniracingen. 2009 hoppas jag kunna fortsätta träna regelbundet och åka på tävlingar. Jag har till sommaren planer på att dubbla och inte bara köra 2WD utan också 4WD. Vi får se hur det blir med det. Den 12 januari går jag på föräldraledighet, skall vara hemma med min son Albert. Skall bli riktigt roligt! Vi skall hänga fram till september när det är planerat att han skall börja på dagis. I maj kommer jag dock att börja jobba på halvtid. Efter att ha varit arbetslös ett tag har jag blivit erbjuden ett jobb på min gamla arbetsplats vid Etnologiska institutionen, Lunds universitet. Detta betyder att jag och min familj kommer lämna Stockholm och flytta ner till Skåne. Kommer att fortsätta att köra för MHF Skarpnäck 2009, men sedan är det öppet.

God fortsättning på raceåret 2009!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Av dom 9203 besöken står jag nog för 1000 :) du har skapat en blogg som är intressant, lärorik och rolig att läsa. Tack för allt du delar med dig av.

Och så vill jag säga välkommen "hem" till Skåne.

Kris sa...

Tack! Roligt att du återkommer så ofta.

Man kan ju inte vara borta för länge från Skåne. Dags att återvända.